Aftellen - Reisverslag uit Bibbona, Italië van Rob en Yvonne Steeg - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Bibbona, Italië van Rob en Yvonne Steeg - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Yvonne

18 Augustus 2015 | Italië, Bibbona




.

Het is nu 20.20 uur, het miezert een beetje, vandaag 6 nieuwe gasten, ik ga nu iedereen een beetje missen, dus heb geteld hoelang het duurt voordat Markku en Heleen en Chris en Frenny hier zijn, weer wat verzonnen om naar uit te kijken. Ik vraag me zelf af: ben ik nou zo"n mutsefluts dat ik iedereen mis?






  • 27 Augustus 2015 - 14:06

    Rob En Yvonne Van De Steeg:

    Hallo daar, gelukkig nog een leuk vooruitzicht met bekende gasten!
    Tja, jullie doen dit al zo lang, dat het nieuwe eraf is, misschien mis je daardoor jullie dierbaren eerder. ....
    Hopelijk weer snel wat mooier weer, dat scheelt de helft!
    Veel succes met alles, liefs Joost en karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob en Yvonne

werkvakantie in Toscane

Actief sinds 24 Juni 2015
Verslag gelezen: 722
Totaal aantal bezoekers 3659

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 01 Oktober 2015

Voorbereidingen

Landen bezocht: