Vrije dag naar Golf van Baretti - Reisverslag uit Bibbona, Italië van Rob en Yvonne Steeg - WaarBenJij.nu Vrije dag naar Golf van Baretti - Reisverslag uit Bibbona, Italië van Rob en Yvonne Steeg - WaarBenJij.nu

Vrije dag naar Golf van Baretti

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Yvonne

05 Augustus 2015 | Italië, Bibbona

Ja hoor vandaag onze vrije dag. We zijn naar de golf van Baretti of (baai van Baratti)
vandaag geen cultuur snuiven maar gewoon naar het strand, het was weer warm! En daar staat een lekker windje, we worden alleen heel druk bezocht door koopmannen die vragen of we hoedjes, manden, zonnebrillen en grote strand-lakens willen kopen, sommige komen 3x per dag langs en wrijven dan over hun buik en zeggen dat ze honger hebben, zo triest, dat is best moeilijk. Aan het einde van de middag lekker samen gegeten, (Krom he nu ik dat terug lees) Rob heeft tussendoor nog even een boiler aan de praat gekregen. Wat is hij toch handig

• 05 Augustus 2015 - 22:14

Elleke :

Geweldig jullie avonturen zo te volgen, zo te lezen genieten jullie er ook dit jaar weer heerlijk van. lieve groetjes, Elleke

• 06 Augustus 2015 - 16:27

Rob En Yvonne Van De Steeg:

Wat heerlijk zo'n dag even genieten en uitrusten van al het harde werken!
    Tja. .....een hoedje heb je niet echt nodig zagen wij op de foto :) die heb je al!
    Die arme mannen lopen dag in dag uit over het snikhete strand, zijn collega zagen we onlangs nog in italie!
    Geniet nog even lekker van alles dat op jullie pad komt! Liefs Joost en karin