Het loopt - Reisverslag uit Bibbona, Italië van Rob en Yvonne Steeg - WaarBenJij.nu Het loopt - Reisverslag uit Bibbona, Italië van Rob en Yvonne Steeg - WaarBenJij.nu

Het loopt

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Yvonne

24 Juli 2015 | Italië, Bibbona

Na een moeizaam begin, hebben we alles weer onder controle, de planning klopt weer, de voorraad is op peil. Dan gaan we vanaf nu lekker genieten, ook met de gasten. af en toe is er een blijde herkenning van ooh jullie zijn er ook weer wat leuk, soms ken ik die gast helemaal niet meer, maar zij hebben ons wel onthouden. Heel leuk. Op onze vrije dag 22 juli zijn we naar ons strand geweest, Cesina Mare, lekker tussen de Italianen, de zee was lekker koel. alleen op het strand verbrandde je je voeten. Het is hier weer toch tegen de 40 graden. Rob loopt weer met een brandblaar, maar dat komt weer goed. Voor de kinderen is het weer opa als hij over de camping fietst. Het is weer fijn om hier te zijn, maar die hitte mag wel wat minder. Na lang zoeken hebben we eindelijk een ventilator gevonden, 40 euro, de hoofdprijs, maar dat is logisch de winkeliers spelen er handig op in. Het gaat goed met ons! Bedankt voor het lezen en reageren.

• 24 Juli 2015 - 19:10

Elleke:

Nou Rob en Yvonnen, dat hebben jullie al wel heel snel op orde. Ik wat leuk dat er gasten zijn die jullie van vorig jaar kennen. Voelt echt goed aan. Lekker genieten en hopend met een paar graadjes minder. Liefs voor jullie, Elleke