2e werkdag - Reisverslag uit Bibbona, Italië van Rob en Yvonne Steeg - WaarBenJij.nu 2e werkdag - Reisverslag uit Bibbona, Italië van Rob en Yvonne Steeg - WaarBenJij.nu

2e werkdag

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Yvonne

16 Juli 2015 | Italië, Bibbona

Nu moeten we op eigen kracht verder, gelukkig, zijn we al een beetje bekend, maar het is toch anders om werk over te nemen. Al gauw kwam Rob er achter dat het met de planning niet helemaal klopte, daar is hij de hele dag mee bezig geweest, en nog zit de maand augustus er niet in.
We hebben samen een tent schoongemaakt, en dat ging heel goed. Tom bracht een hele berg planten mee, zodat ik de receptie kon opfleuren. Maar met deze hitte moet je 2x water geven. maar het staat gezellig. Ik heb de administratie voor de camping gedaan, en dat maar voor 1 1/2 week, omdat de rest nog niet klopt, Daar gaan we morgen mee verder. Kennis gemaakt vanavond met de gasten, en voor het eerst post rondgebracht vanuit Nederland Oh jullie hadden de snoeten van de kinderen moeten zien. Ik zei: woont er hier een Abel en een Marloes, 2 paar kinderogen straalden ja ikke, Ik heb post voor jullie helemaal uit Nederland, Dat was weer een moment, waarvan ik dacht dat zou je moeten filmen. Leuk om te doen. Met deze hitte is het behoorlijk aanpoten, dus we liggen er vroeg in morgen gaat de wekker om 6.00 uur, om 7.00 uur de eerst uit checks. Dus voor vandaag stop ik!

• 20 Juli 2015 - 09:58

Elleke:

Super, de reisverslagen tot nu toe gelezen. Echt heerlijk, zo'n WERK/VEEL ZON vakantie. Lekker genieten en hoop op jullie vrije dag saampjes er lekker op uit kunnen gaan :-)
    Have a good time lieve Yvonne en Rob

• 20 Juli 2015 - 22:15

Rob En Yvonne Van De Steeg:

Wat een heftige start! Maar binnenkort loopt alles vast weer als een trein! Jullie zijn al zulke ervaren mensen!
    Bijna jullie eerste vrije dag. ..... verzin iets heel leuks om te doen! ! Daar knap je misschien helemaal van op

• 24 Juli 2015 - 17:50

Rob En Yvonne Van De Steeg:

Hoi zie wel dat het even aanpoten is als je maar heerlijk vind daar.
    hier word het weer even minder het gaat nu stijl naar beneden met de regen.

Wens jullie nog veel werk plezier en geniet van je vrije dag.
    Lieve groetjes Ton en netty