Op weg naar Italie - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rob en Yvonne Steeg - WaarBenJij.nu Op weg naar Italie - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rob en Yvonne Steeg - WaarBenJij.nu

Op weg naar Italie

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Yvonne

10 Juli 2015 | Nederland, Nederland

vrijdag 10juli vertrokken om 23.00 uur.Het was heerlijk rustig op de weg, met een paar file's kwamen we om 7.00 uur in Zwitserland aan. En elke keer roepen we weer wat is het hier mooi. Bij de Gottharttunnel 2 uur in de file gestaan, en ujiteindelijk waren we om 13.00 in Italie bij het overnachtingshotel. We zijn nog naar het Lago Maggiore gelopen, en naar collega's van Select Camp wezen gedag zeggen. En we wilden weten of deze camping misschien voor volgend jaar iets voor ons zou kunnen zijn. Maar al snel kwamen we tot de conclusive, dat dat niet het geval was. De camping sprak ons totaal niet aan, blij dat we even gekeken hadden. We vervolgden onze reis naar Toscane naar onze camnping Le Capanne. We zijn erg blij dat de derde reis naar Toscane zonder ongelukken aan onze auto is verlopen, Einelijk een goede start, Ja 3X is scheepsrecht.